«Карнавал брендів»: засоби для догляду за шкірою обличчя та тіла

«Карнавал брендів»: засоби для догляду за шкірою обличчя та тіла

03.10.2011
На вулиці ще тепло. І вітер такий ласкавий і ніжний - зовсім як улітку ... Але вже скоро погода стане менш доброзичливою. Так що саме час подбати про себе, щоб досягнення літа - свіжий колір обличчя та оксамитова шкіра, - залишилися при нас як можна довше. Лінія магазинів EVA допоможе Вам отримати все необхідне для догляду за обличчям і тілом, причому за цілком прийнятною ціною.

22 вересня 2011 року в магазинах EVA стартувала акція «Карнавал брендів». Вона триватиме до 12 жовтня 2011 року. За умовами акції, зробивши покупку на суму понад 99 грн., Ви отримуєте скретч-карту. Під її захисним шаром вказано, знижка якого розміру і на який товар Вам гарантована. Продукцію улюблених марок Ви зможете придбати зі знижкою від 10% до 30%.

У число акційних товарів входить весь спектр засобів по догляду за шкірою обличчя та тіла. Наші клієнтки знайдуть на полицях магазинів EVA саме те, що їм потрібно. Дбайте про свою шкіру, і вона не зів'яне, в унісон осінній природі.

Перше, що слід пам'ятати - продовжуйте зволожувати і захищати шкіру від сонця. Підходящі для цього засоби є в лінійці торгівельних марок Nivea Visage та Чорний жемчуг.

Особливо хочеться сказати про крем серії Face care від Johnson & Johnson. Це новинка, що нещодавно надійшла у продаж - крем має ніжну текстуру і може слугувати основою під макіяж.

Також не лінуйтесь користовуватися скрабами, пілінгами та засобами для вмивання. Це необхідно, щоб позбавлятися сухих ділянок шкіри, очищувати пори від забруднень. EVA пропонує Вашій увазі продукцією марок Garnier та Eveline, яка забезпечує дбайливе, але ефективне очищення шкіри.

Що до живильних кремів, то ось маленька рекомендація від EVA: при покупці косметичного засобу обов'язково враховуйте свою вікову групу. Якщо Вам 20 або менше, на упаковці шукайте позначку «для молодої шкіри», якщо за 40 - підійде антивікова програма. А вибрати буде нескладно - наприклад, на кремах ТМ Чистая линия чітко зазначено - «від 20», «від 45».

І не забувайте хоча б раз на тиждень влаштовувати свято своєму обличчю, живлячи його масками. Ці продукти добре представлені в лінійці торгівельної марки Himalaya. А ось лосьйонами і молочком для тіла EVA радить користуватися щодня, відразу після душу. Адже нам доводиться митися досить жорсткою водою, що відразу позначається на стані шкіри. Рідкий крем-догляд миттєво усуває сухість і лущення, дарує відчуття легкості, надає шкірі ніжний аромат.


Хочеться звернути увагу на питання сумісності косметичних засобів. Ось кілька правильних поєднань.

Не рекомендується розлучати сироватку і живильний крем одного бренду. Сироватка - це вибухова доза вітамінів, антиоксидантів, колагену та фруктових кислот. «Рідний» крем доробляє роботу, розпочату сироваткою, а крем іншої марки може знизити її ефективність або й зовсім згорнутися на шкірі.

Інша пара - очищувальне молочко (або гель для вмивання) і тонік. Молочко або пінка-гель розчиняють шкірні виділення і пил, що осів на обличчя за день. Але після цієї процедури на шкірі залишаються обмилюючі речовини (досить сильні подразники). Нейтралізувати їх покликаний тонік. Він же відновлює кислотно-лужний баланс. Якщо користуватися тоніком і молочком різних фірм, обличчя може залишитися очищеним не повністю.

Однак є засоби, які можна застосовувати окремо. Так, очистивши шкіру молочком і тоніком однієї марки, сміливо наносьте на обличчя будь який крем. Крем для контурів очей також може бути іншої фірми. Так що сміливо йдіть за покупками до магазинів EVA та купуйте косметику за Вашим вибором. Адже акція «Карнавал брендів» в самому розпалі!

Акційну покупку можна зробити в будь-якому з магазинів мережі EVA з 22 вересня по 12 жовтня 2011 року.

До зустрічі в EVA!


Будь-яке викривлення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!


Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!

Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog