Прес-релізи

EVA розширює лінійку власної декоративної косметики LCF

EVA розширює лінійку власної декоративної косметики LCF

10.02.2012
Компанія «РУШ» (лінія магазинів EVA) продовжує активно розвивати колекцію власних торгівельних марок (ВТМ). З початку 2012 року мережа EVA, що випускає близько 400 позицій PL, значно розширила асортимент декоративної косметики під брендом LCF: у продаж надійшли 5 нових товарних груп продукції.

Сьогодні асортиментна лінійка LCF включає від 10 до 120 позицій всередині кожної з представлених груп. 25 найменувань зволожуючих помад, 15 відтінків блисків для губ, 25 варіантів олівців для губ та очей, а також гігієнічна помада й 2 види туші - ось неповний перелік новинок косметичної марки LCF.

«Наша нова продукція розрахована на покупців різних вікових груп, які економлять свій час і раціонально підходять до витрачання коштів на косметику, - говорить Володимир Гранін, керівник проекту «ВТМ» компанії «РУШ». - Оптимізований асортимент, якісна сировинна база й невисока роздрібна ціна - ось рівні диференціації, на яких ми будуємо успіх нової колекції. Також ми плануємо постійно оновлювати асортиментну матрицю, слідуючи ключовим трендам ринку декоративної косметики».

У компанії відзначають, що в 2011 році бренд LCF виправдав очікування: лаки для нігтів, випущені під цією власною торгівельною маркою, за підсумками року стали топами продажів EVA, до грудня зайнявши 30% своєї категорії.

«Ми очікуємо зростання продажів декоративної косметики ВТМ мережі EVA практично в 2 рази, - розповідає Володимир Гранін, - і передбачаємо невеликі терміни окупності. В цьому проекті ми працюємо з постачальниками сировини із країн ЄС (Франція, Люксембург, Польща), які позитивно зарекомендували себе при виробництві лінійки лаків LCF. Пул наших партнерів розширюється, й ми сподіваємось, що плідна співпраця зміцниться в новому 2012 році».

Що стосується стратегії просування ВТМ LCF, то вона базуватиметься на класичних інструментах: зовнішній рекламі та BTL-активністях в місцях продажів, на що буде витрачатися 5% коштів дохідної частини проекту. В цілому, маркетингові витрати мінімізуються, як це прийнято при роботі з ВТМ, тому, за свідченням Володимира Граніна, активно задіюються внутрішні ресурси, такі, як мотиваційні програми для касирів та консультантів лінії магазинів EVA.

Зазначимо, що з початку 2011 року частка PL в структурі продажів лінії магазинів EVA зросла з 7% до 14% в натуральному виразі.

Нагадаємо, що за підсумками 2011 року компанії «РУШ» вдалося збільшити свою частку на ринку рітейлу формату дрогері з 23% до 28%, розширивши мережу до 149 торгових об’єктів, і впевнено посісти друге місце серед гравців ринку. Обіг мережі за попередній рік виріс на 20%.



Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog