Прес-релізи

Компанія «РУШ » (лінія магазинів «Eva») збільшить асортимент ВТМ до 400 позицій

Компанія «РУШ » (лінія магазинів «Eva») збільшить асортимент ВТМ до 400 позицій

21.02.2011
До кінця 2011 року компанія «РУШ» (лінія магазинів «Eva») планує розширити портфель і збільшити асортиментний ряд власних торгових марок (ВТМ) до 400 позицій. Головною причиною такого кроку в компанії називають успішну динаміку розвитку ВТМ, яка спостерігається з середини 2010 року.
 
Відзначимо, що private label (власну торгову марку, або ВТМ) ритейлери називають ключем до виходу на ринок роздрібної торгівлі. У всьому світі використання ВТМ дає бізнесу шанс збільшити обсяг продажів більш, ніж на 20%, і значно знизити витрати.

Виробництво рrivate label лінія магазинів «
Eva» почала в середині 2010 року, представивши покупцям мережі власні торговельні марки «Lito» (засоби догляду та гігієни), LCF (декоративна косметика), «Управдом» (господарчі товари) та SKY (побутова хімія). Пішовши шляхом горизонтальної диверсифікації, мережа за рік збільшила асортиментний ряд до 206 позицій. За цей період ВТМ «Літо» досягла в продажах засобів догляду та гігієни частки в 29,5% в натуральному значенні, відповідно частки ВТМ LCF, «Управдом» та SKY у своїх товарних групах на сьогодні становлять 15%, 31% і 9% в натуральному значенні.

При цьому, як повідомляє Володимир Гранін, керівник проекту «ВТМ» компанії «РУШ», мережа пішла непростим шляхом, фактично створивши бізнес в бізнесі для розробки, впровадження та продажу власних торгових марок. «Відсутність преференцій з боку компанії, конкуренція з іншими брендами мережі на рівних умовах змушує нас робити якісний продукт за прийнятною ціною. Ми не маємо права на помилку », - відзначив Володимир Гранін.

На сьогодні  загальна частка ВТМ у структурі продажів мережі становить 8%, проте цілком вірогідно, що до кінця 2011 року показник зросте до 18%. При цьому кількість позицій власних торгових марок збільшиться до 400. Для лінії магазинів «Eva» ВТМ виконують трафікоутворюючу функцію; в компанії впевнені, що з часом вони стали самостійним конкурентоспроможним продуктом середнього і низького цінових сегментів з постійно зростаючою аудиторією лояльних споживачів. Так, у листопаді 2010 року мережа продала близько 200 000 вологих серветок марки «Літо» - це стало рекордним показником для мережі при роботі з даною групою товарів в не сезон.
 

На сьогоднішній день власні торгові марки "
Eva" виробляють вітчизняні компанії. Однак найближчим часом мережа планує розширювати пул виробників, уклавши контракти з компаніями з КНР, Туреччини та країн ЄС.
 
Фактором, який позитивно позначиться на зростання ВТМ в мережі, в компанії «РУШ» називають поступову зміну взаємовідносин з виробниками рrivate label. Якщо раніше компанія-виробник демонструвала менший інтерес до роботи з ВТМ, прагнучи до більш високої маржі та збереження ідентичності своєї продукції на полиці (при цьому мережа зацікавлена в невисокій вартості товару), то зараз напрацьовані оптимальні схеми, що задовольняють обидві сторони.


Найбільш перспективною власною торговою маркою в «Єві» вважають LCF (група декоративної косметики), На сьогоднішній день в продажах сегменту «лаки для нігтів» ця торгова марка досягла частки в 16%. До кінця 2011 року в лінії магазинів «
Eva» планують запустити повну асортиментну лінію декоративної косметики, куди увійдуть косметичні олівці, помади, блиски, туш для вій - всього близько 120 позицій. При цьому, за прогнозами компанії «РУШ», частка LCF в структурі продажів всіх брендів декоративної косметики становитиме 20% в натуральному значенні.

Крім того, незабаром у продажу лінії магазинів «Єва» з'являться бальзами та шампуні власного виробництва, кремова група, а також жіночі колготки в оригінальній дизайн-упаковці.

   
Відомий британський експерт в області рітейлу John Ibbotson (компанія «Retail Vision»), який нещодавно відвідав «Eva» і дав ряд консультацій, позитивно оцінив роботу мережі відносно ВТМ і підкреслив важливість розвитку власних торговельних марок як конкурентної переваги. За свідченням експерта, у світовому рітейлі давно спостерігається помітне підвищення інтересу до власних марок, що виробляють товари косметичної групи. Приміром, у Великій Британії частка рrivate label в косметиці становить 68%, а в Німеччині цей показник наближається до 47%. Крім того, великі супермаркети, такі, як Tesco і Sainsbury `s, мережі Boots і Body Shop значно підвищують продажі завдяки власним косметичним брендам.



Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!


Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog