Прес-релізи

Лінія магазинів EVA стала володарем Премії Retail Awards – 2011

15.05.2012
Лінія магазинів EVA, яку на ринку дрогері розвиває компанія «РУШ», стала переможцем Першої національної премії в сфері роздрібної торгівлі України Retail Awards-2011 у номінації «Краща мережа магазинів краси, здоров'я та побутової хімії». Церемонія нагородження відбулася в кінці квітня в київському бізнес-центрі «Парус», в межах проведення міжнародного Retail Industry Forum.
Національна премія Retail Awards заснована компанією Meeting Point Ukraine з метою визначення найкращих торгових операторів України і присуджується у 8 категоріях, серед яких - «Продуктові мережі», «Одяг, взуття, аксесуари, товари для дітей», «Краса і здоров'я» та інші. Переможців називає широка споживацька аудиторія, думку якої вивчає, за допомогою репрезентативного дослідження, європейське експертне бюро iVOX.

У 2011 році на Премію в номінації «Краща мережа магазинів краси, здоров'я та побутової хімії», окрім EVA, претендували мережі Watsons, ProStor і КОСМО. Уподобання споживачів були віддані лінії магазинів EVA. Почесний знак, який свідчить про лояльність покупців, був вручений представникам компанії «РУШ» на урочистій церемонії нагородження Retail Awards, яка пройшла в кінці квітня цього року в київському бізнес-центрі «Парус».

«Те, що EVA отримала високу оцінку покупців, - для нас важливий і радісний факт, - говорить Ольга Шевченко, операційний директор компанії «РУШ» (лінія магазинів EVA). - Думаю, це заслужена нагорода, адже протягом 2011 року лінія магазинів EVA активно розвивалася;  ми відкрили 32 нових торговельних об'єкта, що на 10 більше, ніж у 2010 році.

«Окрім того, ми реалізували стратегію «Краща ціна», суть якої в тому, що вартість комплексної покупки в EVA завжди повинна бути меншою, ніж така ж покупка в будь-якому іншому магазині з аналогічним асортиментом. Сукупно всі ці фактори дозволили компанії «РУШ», за підсумками 2011 року, збільшити свою частку на ринку дрогері до 28%».

На початок 2012 року мережа EVA включала 148 магазинів в 21 місті південно-східної та центральної України, займаючи 24,2% ринку за кількістю торговельних точок. Оборот компанії за 2011 рік склав 952 млн. 620 тис. гривень, що на 20% вище показника 2010 року.

Що стосується планів на 2012 рік, то компанія «РУШ» має намір активно розвивати мережу магазинів EVA. Одне із стратегічних завдань - продовження експансії до столичного регіону. «Сьогодні в Києві функціонує 31 торговельна точка, але вже найближчим часом їх кількість зросте, - розповідає Ольга Шевченко. - Крім того, ми продовжимо реалізацію нашої стратегії «Краща ціна», а також впровадимо систему, яка кардинальним чином змінить роботу нашого логістичного центру».



Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog