Прес-релізи

На початок березня лінія магазинів EVA приросла трьома торгівельними об'єктами

20.03.2012
На початок березня 2012 року компанія «РУШ», що розвиває на ринку дрогері лінію магазинів EVA, відкрила 2 нових об'єкти в Дніпропетровську та 1 торгівельну точку в Нікополі. Таким чином, на сьогодні мережа EVA представлена близько 150 магазинами в 21 місті України.

В кінці лютого цього року в Дніпропетровську після реконструкції відкрився магазин EVA за адресою: Донецьке шосе, 2-б (Індустріальний район), а також 2 березня почав працювати новий торгівельний об'єкт, розташований в провулку Штурманський, 7-с (Ленінський район). А 5 березня EVA представила мешканцям нову торгівельну точку в місті Нікополь, розташовану за адресою: вул. Усова, 34. Згідно з планами компанії, сукупний місячний трафік трьох нових магазинів складе близько 29 000 покупців.

Вийшовши за підсумками 2011 року на другу позицію ринку дрогері по товарообігу та кількістю торгівельних точок (28%), лінія магазинів EVA продовжує розвиватися. Відкривши в минулому році 32 магазини, керуюча компанія буде нарощувати число торгівельних об'єктів в Дніпропетровському, Донецькому, Запорізькому, Харківському та Одеському регіонах, при цьому приділяючи особливу увагу зростанню в столиці, де сьогодні під брендом EVA працює 31 магазин.

Крім розширення мережі, компанія «РУШ» в цьому році продовжує роботу над підвищенням ефективності діючих магазинів. Одним з факторів успіху в цьому відношенні в EVA вважають якісне обслуговування споживачів. Зокрема, це стосується підбору штату продавців - консультантів.

«У наших магазинах більша частина товарних зон призначена для самообслуговування, але є продукція, при купівлі якої без грамотної консультації не обійтися, - коментує ситуацію HR директор компанії «РУШ» Інна Печериця. - Це декоративна косметика, парфумерія, товари з догляду за собою. Для нас важливо підготувати кваліфікований персонал для роботи саме в цих зонах. Тут співробітник мережі повинен бути не тільки продавцем, а й трошки психологом. Важливо знати товар і розуміти, чого хоче покупниця, адже основний контингент клієнтів EVA - жінки».

Інна Печериця зазначає, що сьогодні на ринку праці не так багато потенційного персоналу, який вміє ефективно продавати. Тому всі зусилля HR департаменту EVA спрямовані на технології продажу, яким можна навчити. Сьогодні в компанії активно реалізується ряд проектів з підготовки продавців - консультантів.

«Як показує оцінка персоналу, нам ще є до чого прагнути, - зауважує HR директор компанії «РУШ», - але ми активно працюємо в цьому напрямку, оскільки якісне консультування в даному випадку є конкурентною перевагою мережі нашого формату перед супер- та гіпермаркетами, які також реалізують продукцію дрогері».

Крім того, в лінії магазинів EVA працюють навчальні програми для персоналу від постачальників - великих брендів косметики та парфумерії. У кожному регіоні присутності лінії магазинів EVA щомісяця проводяться презентації новинок, тестування продукції, майстер-класи з макіяжу, ініційовані партнерами мережі. У 2012 році компанія «РУШ» має намір продовжувати розвиток спільних партнерських програм, а також проектів клієнтського сервісу.





Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog