Прес-релізи

Новий вигляд EVA, або ребрендинг в дії (Частина 1)

05.07.2011
Ті, хто давно знайомий з EVA, напевно, помітили, як вона змінилася за останній час. Фарби вивіски стали більш яскравими, в логотипі  з'явилися нові деталі, щось ледь вловиме і свіже відчувається тепер в образі EVA. Та й всередині магазини сприймаються дещо інакше, вони стали більш комфортними і логічними. Чому і як, а головне - з якою метою - відбулися зміни, а також, що таке ребрендинг і рестайлінг для EVA - нам допомагає розібратися Анна Гришина, в.о. директора з маркетингу компанії «РУШ» (лінія магазинів EVA).

Лінія магазинів EVA існує на українському ринку вісім з половиною років. За цей час з одного невеличкого симпатичного магазинчику на проспекті Карла Маркса міста Дніпропетровська зросла мережа зі 136 торгових об'єктів, розташованих по всій Україні. «Ми росли і змінювалися разом з вітчизняним ринком, - розповідає Анна Гришина. - Коли ми починали, ще таких понять, як дрогері (формат, в якому працює лінія магазинів EVA), магазин біля будинку, магазин краси та здоров'я (health and beauty) у нашій країні практично не було. Продуктові супермаркети тільки почали з'являтися. Головними дійовими особами були ринки, де за певних зусиль і наполегливості в купі товарів можна було знайти необхідну річ. Це було приємно з точки зору ціни, але зовсім некомфортно за умовами купівлі».

Все змінилося досить швидко. І також швидко покупці визнали «своєю» EVA, яка пропонувала необхідний набір косметики, побутової хімії, товарів для дому. Все це можна було купити швидко, з гарантією якості і в зручний час дня. Маркетингові дослідження того періоду говорять про те, що довіра покупців до лінії магазинів EVA зростала прискореними темпами, і цьому чимало сприяв яскравий помаранчево – салатовий образ, доповнений дружелюбним слоганом «EVA - твоя найкраща подруга».


Але сьогодення не дає можливості розслаблятися надовго. Одна за одною стали з'являтися мережі схожого формату (дрогері), і багато в чому вони нагадували EVA. Боротьба за увагу покупців вийшла на новий рівень.
«До того ж у нас, як у мережі, яка розвивалася досить швидко, почалися класичні «проблеми зростання», - зауважує Анна Гришина. – Подібно до того, як мати помічає, що сукня, яка доньці ще вчора було впору, сьогодні вже замала, так і ми побачили, що наш логотип, внутрішнє наповнення магазинів, подача бренду EVA в цілому потребують корекції. Адже те, що подобається споживачам, змінюється, виникають нові погляди та тенденції. Щоб відповідати цим змінам, потрібно періодично оновлюватися. Ця періодичність ніким не встановлена, немає ніяких правил і зобов'язань. Хороші помічники в цьому питанні - увага до споживача і бізнес-інтуїція.

 Ми відвідували країни Європи, вивчали досвід таких гігантів як Tesco, Boots (Велика Британія), запрошували експертів із серйозним пулом успішних проектів - і розуміли, що час змін настав. Щоб залишитися цікавими для наших клієнтів - необхідні перетворення».

Так і народилася ідея ребрендингу. Скоріш, це стало нагальною необхідністю, продиктованою умовами роботи на ринку і амбітними планами на майбутнє.


До зустрічі в EVA!


ЧИТАЙТЕ ДАЛІ У НАСТУПНОМУ МАТЕРІАЛІ



Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!


Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog