Прес-релізи

Новий вигляд EVA, або ребрендинг в дії (Частина 2)

05.07.2011
А зараз - кілька нудних визначень.

Ребрендинг (англ. rebranding)
- комплекс заходів щодо зміни бренду, або його складових: назви, логотипу, візуального оформлення бренду зі зміною позиціонування, зміна цілісної ідеології бренду. Мається на увазі, що в компанії відбулися досить суттєві зміни. Рестайлінг - частина ребрендингу, що відповідає за зміну логотипу та інших візуальних атрибутів, які супроводжують бренд.

Що це означає? Якщо перевести англомовні терміни в зрозумілу площину, то все виявиться досить просто: зміна бренду шляхом оновлення зовнішнього вигляду і внутрішнього наповнення. Але це в теорії все так легко і зрозуміло. У реальності ж ребрендинг - це складний процес, в якому задіяні всі напрями компанії «РУШ», що розвиває на ринку лінію магазинів EVA. Це суперечки та дискусії - а як краще, як ефективніше, це рішення дуже складного питання: як пройти через зміни, не втративши інтересу постійних покупців, але набуваючи довіру покупців нових?

«Концепція ребрендингу народжувалася нелегко і нешвидко: для цього знадобилося більше року. Ми провели дослідження, аналізували отриману інформацію, подалі вибрали дуже цікавого підрядника, який розробляв основні елементи нового концепту. Ми сумнівалися і думали, але тепер я можу сказати точно: ми вгадали. Хоча, звичайно, давати оцінку результатам в даному випадку будуть наші покупці», - зазначає в.о. директора з маркетингу компанії «РУШ» Анна Гришина.



Отже, які ж нововведення приніс ребрендинг EVA?


1. Найважливіше - це зміна подачі бренду. Тепер EVA - не просто найкраща подруга, а консультант і помічник в питаннях краси, здоров'я і обла
штування оселі. Новий слоган «Краса, здоров'я та оселя» чітко орієнтує покупців, що їх чекає всередині магазину (це важливо для регіонів, незнайомих з EVA), при цьому особливо виділена beauty - складова асортименту.

2. Кольори бренду стали помітно яскравішими, активнішими, вони підкреслюють динаміку навколишнього світу, поєднуються з ритмом життя українських мегаполісів. Помаранчевий - це акційний колір, він завжди допоможе Вам зорієнтуватися в знижках на той чи інший товар, а також з його допомогою Ви дізнаєтеся про умови акцій. Салатовий - сервісний колір, який використовується для внутрішньої логістики, орієнтуючись на нього, Ви швидко зна
йдете потрібну групу товарів.

3. Мабуть, найменше змінився логотип, хоча уважні покупниці напевно помітять різницю. За свідченням експертів, новий дизайн логотипу більш адекватний світовим стандартам дрогері - формату, в якому працює EVA.

4. Усередині магазину найважливіше нововведення - зручна навігаційна система. Якщо у Вас є п'ять-сім хвилин на конкретну купівлю, шукайте вказівники: за допомогою спеціальних плашок і трикутників, розташованих над головою, Ви моментально зоріентруєтесь, де знаходиться необхідний товар. Це стає особливо актуальним в магазинах з нестандартним розташуванням залів: за свідченням Анни Гришиної, нові приміщення для EVA бувають і різнорівневі, і з хитрою анфіладою залів, тому без гарної навігації не обійтися.

5. Ще одна цікава деталь - невисокі стелажі з продукцією. Тепер при вході в торговий зал покупцеві відкривається панорама всіх товарів, і це також візуально полегшує орієнтацію, а психологічно робить покупку більш зручною. Не потрібно довго ходити по магазину, досить озирнутися навколо.

6. Змінився і підбір асортименту. Як уже зазначалося вище, косметиці тепер відводиться провідна роль. Важливе місце займає біжутерія, розширилася група товарів для оселі та родини. До речі, а ви помітили, що поряд з EVA тепер часто є аптека? Зручно, чи не так?

7. Є ще кілька нових ідей, втілених у ході ребрендингу. Але це, мабуть, маркетингові секрети EVA, які без сумніву працюють на покупця та його комфорт - ось тільки розкривати їх ми не будемо. Ви все відчуєте самі, зайшовши  в один з наших магазинів. Адже ми, жінки, - набільш інтуїтивно - кмітливі істоти на світі.


На завершення огляду відзначимо, що ребрендинг EVA триває. На черзі - оновлення вже давно існуючих магазинів, адже всі нові торговельні об'єкти відкриваються з урахуванням концепції ребрендингу. Дуже сподіваємося, що наші зусилля по «перевдяганню» EVA та переосмисленню її наповнення до смаку нашим покупцям. А далі буде.


До зустрічі в EVA!



Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!






Будь-яке спотворення інформації при передруці матеріалів заборонено! Посилання на джерело обов'язкове!
Гаряча лінія 0 800 303 700*
*Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.
catalog