Повернення замовлення

Повернення товару може бути здійснене декількома способами, залежно від вибраного раніше методу доставки замовлення.

1. Повернення замовлення, отриманого в точці видачі магазину EVA

Замовлення може бути повернене тільки в тій самій точці видачі, у якій було отримано, у разі дотримання умов повернення товару. Обов’язковою є наявність необхідних документів (заповнена заява про повернення товару, фіскальний чек/товарна накладна).

У разі повернення товару через точку видачі EVA.UA покупець не сплачує послуги зворотної доставки замовлення.

2. Повернення замовлення, отриманого через послуги перевізника Нова пошта або послуги інших перевізників

Перед відправленням товару через Нову пошту необхідно зв’язатися з контактним центром EVA.UA 0 800 303 700 для погодження повернення товару.

Повернення здійснюється Новою поштою за рахунок відправника. Разом із товаром необхідно покласти до посилки власноруч заповнену та підписану заяву. Завантажити шаблон заяви можна тут. Обов’язково заповніть усі порожні поля: чек, видаткову накладну.

Адреса для повернення:

1) Юр. особа: ТОВ «РУШ» (інтернет-магазин). Код ЄДРПОУ 32007740.

2) Отримувач: Коваленко Марина Юріївна, (+380 800 30 37 00).

Вид доставки: Склад — Склад.

Адреса відділення: м. Бровари, відділення № 1 (вул. Олега Онікієнка (раніше Кутузова)), 125.

Подивитися зразок заповнення заяви можна тут

Які умови повернення товару?

EVA приймає повернення товару належної якості протягом 14 днів (не враховуючи дня купівлі) відповідно до вимог ст. 9–12 і 13 Закону України «Про захист прав споживачів». EVA повертає кошти*, сплачені за придбаний товар, на банківський рахунок Покупця (платіжну картку Покупця) або грошовим переказом через ПАТ «Укрпошта».

*Повернення грошових коштів, що сплачені за товар, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів із моменту отримання товару та заяви про його повернення. Перелік товарів, які не підлягають обміну/поверненню: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF

Яка процедура повернення товару, отриманого в точці видачі магазину EVA?

Товар, отриманий у точці видачі, можна повернути тільки в ту саму точку видачі. У разі, якщо замовлення було видано на іншій точці видачі, касир перенаправляє покупця в точку видачі, у якій було отримане замовлення.

Клієнт надає товари належної якості й заповнює заяву на повернення на спеціальному бланку з обов’язковим зазначенням контактних даних клієнта й номера банківської платіжної картки для зарахування коштів. Якщо клієнт не готовий вказати свої контактні дані та номер картки для зарахування коштів у заяві, або не має банківської картки, то повернути товар через точку видачі замовлень магазину EVA неможливо. У цьому разі єдиний варіант для повернення коштів — відправити повернення посилкою через відділення Нової пошти (див. Відповідний пункт в інструкції). Під час приймання повернення в точці видачі замовлень касир видає покупцеві документ про приймання повернення в магазині, і далі, у термін до 30 календарних днів, на зазначену в заяві картку, заходить сума коштів за цим поверненням.