Договір приєднання

Договір приєднання

1. Поняття й терміни

1.1. Акція — обмежений кількістю днів/годин період, протягом якого Продавець пропонує до продажу певний перелік Товарів на визначених Продавцем умовах.

1.2. Замовлення — належним чином оформлений запит Покупця на придбання та доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних на Сайті.

1.3. Оператор — співробітник Продавця, який надає консультаційні послуги Відвідувачам/Користувачам/Покупцям Сайту.

1.4. Програма лояльності — програма лояльності «EVA Мозаїка» мережі магазинів EVA.

1.5. Відвідувач Сайту — особа, що відвідала Інтернет-магазин EVA без мети придбання продукції.

1.6. Користувач — фізична особа, відвідувач Сайту, що погоджується з умовами використання сайту та бажає оформляти Замовлення на сайті.

1.7. Покупець — фізична особа, відвідувач Інтернет-магазину EVA, що погоджується  з умовами угоди та хоче оформити покупку в Інтернет-магазині EVA з метою придбання товару для особистих потреб.

1.8. Продавець — Товариство з обмеженою відповідальністю «РУШ», Код ЄДРПОУ 32007740, місцезнаходження: 49101, Україна, м Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 6, і/або інша юридична особа або фізична особа-підприємець, товар яких розміщений в Інтернет-магазині EVA.

1.9. Інтернет-магазин EVA/Інтернет-магазин — Інтернет-сайт, розташований у мережі інтернет за адресою https://eva.ua, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати, доставки та повернення Товарів Покупцем.

1.10. Сайт — https://eva.ua.

1.11. Склад Продавця — склад Продавця, розташований за адресою: Київська область, м. Бровари, вул. О. Онікієнка, 127; магазин роздрібної торговельної мережі EVA.

1.12. Товар — продукція, представлена ​​до продажу на Сайті Продавця.

1.13. Умови продажу товару/Умови — умови придбання, оплати, доставки та повернення товару, гарантійні умови, а також інші істотні умови, викладені в даній угоді та опубліковані на Сайті, які можуть вплинути на укладання та виконання даної угоди.

1.14. Центр обслуговування клієнтів — структурний підрозділ Продавця, який надає консультаційні послуги та підтримку Відвідувачам/Користувачам/Покупцям Сайту.

 

2. Загальні положення

2.1. Предметом Угоди є надання можливості Користувачеві купувати для особистих, сімейних, домашніх та інших потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину.

2.2. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою https://eva.ua.

2.3. Відвідування сайту з метою ознайомлення не зобов’язує Відвідувача Сайту зареєструватися на сайті, оформити Замовлення й придбати Товар в Інтернет-магазині.

2.4. Для оформлення Замовлення та придбання Товару Відвідувач Сайту зобов’язаний зареєструватися на Сайті інтернет-магазину відповідно до вимог реєстрації або заповнити обов’язкові поля для оформлення Замовлення без реєстрації.

2.5. Реєструючись на Сайті або оформляючи Замовлення без реєстрації, Користувач погоджується з тим, що всі умови цієї Угоди йому зрозумілі й він погоджується з ними повністю і беззастережно.

2.6. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Покупець погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними в даній угоді. У разі незгоди Користувач не має можливості оформити Замовлення та придбати Товар в Інтернет-магазині EVA.

2.7. Умови продажу товарів, а також інформація про товар, зазначені в даній угоді та представлені на Сайті, є Договором приєднання відповідно до ст. 634, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України та адресовані невизначеному колу осіб, незалежно від статусу (фізичній особі, юридичній особі, фізичній особі-підприємцю), що бажають придбати товари в Інтернет-магазині.

2.8. Умови продажу товару можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку без повідомлення Користувача/Покупця. Нова редакція Умов набуває чинності з моменту її опублікування на Сайті, якщо не буде передбачено інше.

2.8.1. Повідомляючи Продавцю свої дані (заповнюючи обов’язкові поля  під час реєстрації (номер мобільного телефону, е-mail, ім’я та прізвище, місто, дату народження, стать) або обов’язкові поля під час замовлення Товару без реєстрації (номер мобільного телефону, е-mail, ім’я та прізвище, місто, адресу доставки (номер відділення компанії перевізника або, у разі доставки кур’єром, місто, вулицю, номер будинку та квартири) Відвідувач/Користувач/Покупець Сайту дає згоду на використання зазначених даних Продавцем, а також третіми особами, що залучаються ним з метою виконання зобов’язань перед Відвідувачами/Користувачами/Покупцями Сайту, з метою здійснення розсилок рекламного та інформаційного характеру, що містять інформацію про знижки, майбутні та актуальні акції та інші заходи Продавця, про передачу замовлення в доставку, а також іншу інформацію, безпосередньо пов’язану з виконанням зобов’язань Покупцем у межаах цієї Публічної Угоди. Здійснюючи Замовлення, Користувач/Покупець погоджується з тим, що Продавець може доручити виконання Договору третій особі, водночас залишаючись відповідальним за його виконання.

2.9. Усі права та зобов’язання відповідно до цієї угоди виникають у Продавця та Покупця з моменту укладення договору купівлі-продажу Товару. Моментом укладення договору купівлі-продажу Товару є отримання Покупцем електронного підтвердження про прийняття Замовлення до виконання і/або з моменту отримання Оператором Інтернет-магазину в телефонному режимі підтвердження Покупцем оформленого Замовлення.

2.10. Зобов’язання Продавця  згідно з умовами даної угоди вважаються виконаними з моменту отримання Товару Покупцем, а Покупця — з моменту здійснення оплати вартості Товару та його отримання у перевізника / в роздрібному магазині мережі EVA.

2.11. Користувачеві надається інформаційний супровід з питань, що стосуються використання сайту, оформлення Замовлення, придбання, оплати, отримання та повернення товару, а також щодо інших питань, що стосуються Товарів, представлених на Сайті.

 

3. Реєстрація на сайті

3.1. Реєстрація на Сайті здійснюється в розділі (вкладці/посиланні) «Реєстрація».

3.2. Реєстрація на Сайті не є обов’язковою для оформлення Замовлення.

3.3. Під час реєстрації на Сайті Користувач/Покупець зобов’язується  надати достовірну й точну інформацію про себе та свої контактні дані для виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Користувачем/Покупцем і доставки йому сплаченого Товару.

3.4. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Користувачем/Покупцем під час реєстрації.

3.5. Користувач зобов’язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані Користувачем під час реєстрації.

3.6. Користувач несе повну відповідальність за збереження та безпеку логіна  й пароля, вказаних ним під час реєстрації на Сайті.

3.7. За всі дії, що здійснюються від його імені, тобто з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе виключно Покупець.

 

4. Оформлення замовлення

4.1. Продавець забезпечує наявність на своєму складі Товарів, представлених на Сайті. Фотографії, що супроводжують Товар, є ​​простими ілюстраціями до нього та можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують товар, не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації стосовно Товару Покупець на свій розсуд може звернутися в Центр обслуговування клієнтів.

4.2. Відвідувач/Покупець може оформити замовлення самостійно, шляхом натискання кнопки «купити» і «оформити замовлення».

4.2.1. Одне Замовлення  не може містити понад 6 (шість) асортиментних одиниць одного й того самого Товару.

4.3. Після оформлення замовлення Покупцеві на вказані ним під час оформлення замовлення контакти надсилається повідомлення про прийняття замовлення до обробки. У процесі обробки Замовлення Покупцю надсилають електронне повідомлення про статус замовлення (В обробці/Відправлене/Доставлене).

4.4. Замовлення покупця може бути не виконане з технічних причин або з інших причин на розсуд Інтернет-магазину. У такому випадку про неможливість виконання такого замовлення Покупець буде повідомлений шляхом SMS-інформування. У разі здійснення передоплати за таким замовленням  грошові кошти будуть повернені Покупцеві в порядку  передбаченому законодавством України.

4.5. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній має право:

  • вилучити вказаний Товар із Замовлення. До того ж, Продавець направляє Покупцю повідомлення електронною поштою на адресу, зазначену Покупцем під час реєстрації, зі скоригованим Замовленням і пропозицією його підтвердити, або співробітник Центру обслуговування клієнтів у телефонному режимі зв’язується з покупцем і уточнює актуальність відкоригованого Замовлення;
  • анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом  надсилання відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем під час реєстрації (або дзвінком оператора Центру обслуговування клієнтів).

4.6. Приєднуючись до цієї Угоди й оформляючи замовлення, Користувач/Покупець підтверджує, що ознайомлений з розділами Сайту «Доставка та оплата», «Повернення»; погоджується з ними й розуміє їх повною мірою.

4.7. Відвідувач (Покупець) погоджується з тим, що ціна на товар, відкладений ним у «кошик», його асортимент і кількість, будуть актуальними лише на момент формування «кошика» і можуть змінюватися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «оформити замовлення».

4.8. Після оформлення Замовлення на Сайті та його підтвердження Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем під час реєстрації/оформлення замовлення, або за телефоном.

 

5. Оплата

5.1. Ціна товару вказується в гривнях і включає в себе податок на додану вартість.

5.1.1.Звертаємо Вашу увагу на те, що інтернет-магазин «EVA», відповідно до Постанови правління НБУ № 25 від 15 березня 2018 року «Про оптимізацію обороту монет дрібних металів» здійснює округлення в менший бік (математичну операцію, яка передбачає заміну числа в бік зменшення з відповідною точністю) загальних в чеку сум розрахунків за товаром, згідно з правилами, встановленими цією Постановою.

5.2. Сума замовлення складається з вартості замовлених товарів.

5.2.1. Покупець оплачує вартість доставки як окремо додатково наданої Продавцем йому послуги. Вартість такої послуги є фіксованою і включається в суму замовлення.

5.2.2. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання Покупцем Товару.

5.2.3. Покупець розуміє і погоджується з тим, що здійснення доставки — це окрема послуга, яка не є невід’ємною частиною придбаного Покупцем Товару, виконання якої завершується в момент отримання Одержувачем Товару й здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантійними зобов’язаннями Продавця. У зв’язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги доставки придбаного Товару з метою гарантійного обслуговування або заміни, не дає можливості здійснювати гарантійне обслуговування або заміну Товару шляхом виїзду до Покупця та не передбачає можливості повернення вартості доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар як такий відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

5.3. Ціна Товару вказується на Сайті. У разі неправильного зазначення  ціни замовленого Покупцем Товару Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. У разі неможливості зв’язатися з Покупцем дане Замовлення вважається анульованим.

5.3.1. Ціна Товару на Сайті може відрізнятися від ціни в магазинах роздрібної мережі.

5.4. Вартість послуги доставки вказується на сайті під час оформлення Замовлення. Продавець встановлює вартість доставки Замовлення Покупцю індивідуально, виходячи з регіону доставки, вартості замовлених товарів, їх габаритів та інших параметрів, які можуть вплинути на вартість доставки, а також ґрунтуючись на статистиці дій, здійснених Покупцем у взаєминах з Продавцем (здійснених раніше замовленнях, відсотоку їх відмін, відмов і повернень тощо).

5.5. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. До того ж, ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.

5.6. Оплата Замовлення здійснюється Покупцем:

5.6.1. готівковими коштами / безготівковими коштами під час отримання Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеної на Сайті в разі доставки замовлення в відділення Перевізника;

5.6.2. безготівковими коштами з використанням банківських карт під час оформлення Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті;

5.6.3. готівковими коштами під час одержання Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті в разі кур’єрської доставки;

5.6.4. готівковими коштами під час одержання Замовлення в сумі, що відповідає сумі Замовлення, зазначеній на Сайті в разі доставки до точки видачі з магазину EVA.

5.7. Замовлення, загальна вартість якого перевищує 5000,00 (п’ять тисяч) грн, оплачується виключно безготівковими коштами з використанням банківських карт.

5.8. У разі здійснення Покупцем передоплати та подальшого збільшення вартості замовлення в зв’язку з його коригуванням Покупець здійснює доплату різниці, яка виникла. У разі зменшення вартості замовлення, різниця, яка виникла, повертається Покупцю в порядку розділу 7 цієї Угоди.

5.9. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції. Види знижок, акції, порядок і умови участі в акціях визначаються Продавцями самостійно й указуються на Сайті та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5.9.1. Під час дії акцій Покупець може придбати не більше 5 (п’яти) одиниць акційного товару один раз на добу.

5.10. Покупець, який є учасником Програми лояльності, має право розпоряджатися бонусами, нарахованими відповідно до умов Програми лояльності, на свій розсуд відповідно до умов Програми лояльності.

 

6. Доставка

6.1. Доставка замовлення здійснюється по всій території України, за винятком АР Крим і територій проведення АТО.

6.2. Термін доставки Замовлення визначається відповідно до строків доставки обраного Покупцем перевізника, і орієнтовний термін доставки повідомляється Покупцю електронним листом на адресу електронної пошти після узгодження і підтвердження Замовлення Покупцем.

Як правило, орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ «Нова Пошта». Про точний термін доставки Замовлення Покупця сповіщає перевізник.

6.3. Під час оформлення Замовлення Покупець має можливість вибрати вид доставки: кур’єрська (вручення за адресою, вказаною Покупцем) або отримання у відділенні служби доставки (з вибором такого відділення з числа зазначених).

6.4. За бажанням Покупця Замовлення (оформлене шляхом проставлення відмітки навпроти графи «Самовивезення» під час оформлення Замовлення) може бути отриманий ним самостійно в одному з магазинів роздрібної торговельної мережі EVA (з вибором такого магазину з числа зазначених на Сайті).

6.5. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання строків доставки, викладених Покупцеві додатково електронним листом. Водночас затримки доставки можливі внаслідок непередбачених (форс-мажорних) обставин, не залежних від Продавця.

6.6. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих Продавцем на себе зобов’язань під час вручення Замовлення особа, яка здійснює поставку Замовлення, має право поглянути на документ, що засвідчує особу отримувача, а також вказати тип і номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення.

6.7. Продавець відповідає за всі ризики, пов’язані з доставкою товару Покупцеві, до моменту фактичного відвантаження товару Покупцеві й переходу права власності на Товар.

Відвантаженням товару вважається передача товару Покупцеві в місці видачі Товару (пункт видачі перевізника, магазин Продавця, адреса доставки у разі кур’єрської доставки).

Право власності на Товар та пов’язані з ним ризики переходять від Продавця до Покупця в момент передачі товару Покупцеві.

6.8. Під час отримання Замовлення від кур’єра / у відділенні перевізника Одержувач зобов’язаний оглянути доставлений Товар і перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити термін придатності доставленого Товару й цілісність упаковки. У разі відсутності претензій до доставленого Товару Одержувач розписується в транспортній накладній або в будь-якому аналогічному документі, який підтверджує факт доставки та отримання Покупцем товару. Підпис у постачальних документах свідчить про те, що претензій до Товару отримувача не заявлено й Продавець повністю й належним чином виконав свій обов’язок щодо передачі Товару.

 

7. Повернення товару

7.1. Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару, не рахуючи дня покупки, за винятком Товарів, які не підлягають обміну та/або поверненню відповідно до п. 7.2. цієї Угоди.

7.2. Товар не підлягає поверненню в такому разі:

  • Товар не підлягає поверненню згідно з додатком № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172 (фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір, корсетні товари, парфумерно-косметичні вироби, перо-пухові вироби, дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, мундштуки, апарати для гоління, помазки для гоління, гребінці, гребінці та щітки масажні, сурдини (для духових музичних інструментів), скрипкові підборідники, рукавички, тканини, тюлегардинні та мереживні полотна, килимові вироби метражні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольному пакованні, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо), ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння). У разі зміни або доповнення зазначеної Постанови цей пункт не потребує коригування або доповнення, а сторони керуються нормами чинного законодавства України.
  • Порушена цілісність індивідуального паковання.
  • На товарі наявні сліди використання.
  • З моменту придбання товару пройшло 14 днів.
  • Порушена цілісність ярликів.
  • Не збережені споживчі якості товару.
  • Не збережений товарний вид товару.
  • Закінчився гарантійний термін товару.

7.3. Продавець під час формування замовлення Покупця вкладає до відправлення бланк-заяву на повернення. До того ж, у заяві вказується товар, який може бути повернений як товар належної якості, або в разі відсутності такої інформації в заяві покупець самостійно вказує найменування товару, який підлягає поверненню. Товар, який не підлягає поверненню згідно з додатком № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172, у заяві не вказується.

7.4. Покупець зобов’язаний заповнити всі графи заяви на повернення (бланк повернення). Будь-які дописки (вказівка ​​додатково товару, який повертається та не вказано Продавцем у заяві на повернення; а в разі самостійного внесення покупцем найменування товару — внесення товару, який не підлягає поверненню) у заяві забороняються, за їх наявності повернення не приймається.

7.5. Під час повернення Товару, що поставляється в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), Покупець зобов’язаний упакувати такий Товар додатково, зберігши вигляд Товару в індивідуальній упаковці. Продавець має право відмовити в прийомі Товару, що повертається, якщо він був запакований неналежним чином, внаслідок чого на ньому (на індивідуальній упаковці) залишилися сліди і/або пошкодження (серед них ті, що виникають під час його транспортування (подряпини, ум’ятини, нанесення маркувань, додаткова фіксація скотчем вантажу і/або супровідних документів та ін.), як Товару, товарний вигляд якого не збережено Покупцем.

7.6. Якщо разом із Товаром Покупцеві було надано технічний паспорт, гарантійний талон або інший документ, вимоги Покупця розглядаються Продавцем тільки за умови надання зазначених документів.

7.7. У разі повернення Покупцем товару в неналежній комплектації (не додано обов’язкові документи) повернення Продавцем не приймається й повертається Покупцю. До того ж, під час формування правильної комплектності повернення Покупець може повторно відправити товар до повернення Продавцю.

7.8. Товар, який повертається із заповненою заявою про повернення товару, фіскальним чеком (товарною накладною) має бути висланий Покупцем поштою на таку адресу: Київська область, м. Бровари, вул. О. Онікієнка, буд. 125. Або з відділення кур’єрської служби «Нова Пошта із зазначенням отримувачем ТОВ «РУШ» та адреси доставки: Київська область, м. Бровари, вул. О. Онікієнка, буд. 125, відділення № 1. Якщо товар був отриманий у точці видачі магазину EVA, він може бути повернений у тій самій точці видачі, у якій був отриманий, обов’язковою є наявність необхідних документів (заповнена заява про повернення товару, фіскальний чек/товарна накладна).

7.9. Повернення Товару належної якості:

7.9.1. Повернення Товару належної якості можливе у випадку, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережений розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом із проданим товаром.

7.9.2. У разі відмови Покупця від Товару й дотриманнія умов п. 7.5. Продавець повертає йому вартість поверненого Товару протягом 30 днів від дати надходження поверненого Товару на склад Продавця разом із заповненою  Покупцем заявою на повернення. У разі якщо Покупець у замовленні вказав неправильні дані або не надав для повернення грошових коштів ісі документи, зазначені вище, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцеві в поверненні коштів.

7.9.3. Якщо на момент звернення Покупця аналогічний товар відсутній у продажу в Продавця, Покупець має право відмовитися від виконання цієї Угоди й вимагати повернення сплаченої за вказаний Товар грошової суми. Продавець зобов’язаний повернути сплачену за повернений товар грошову суму протягом 30 днів з дня повернення Товару.

7.10. Повернення Товару неналежної якості:

7.10.1. Під товаром неналежної якості розуміємо товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних завдань. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення, кольорової гами від заявлених в описі на Сайті не є ознакою неналежної якості Товару та/або неможливості використання його за призначенням.

7.10.2. Зовнішній вигляд і комплектність Товару, а також комплектність усього Замовлення повинні бути перевірені Одержувачем у момент доставки Товару.

7.10.3. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються й не можуть бути підставою для повернення товару.

7.10.4. Вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів зі дня висування відповідної вимоги (ст. 13, п. 4 ст. 12 Закону України «Про захист прав споживачів»).

7.11. Відправлення товарів під час повернення здійснюється за рахунок Покупця.

7.12. Покупець вважається поінформованим, що в разі недотримання вимог щодо оформлення повернення товару й унаслідок цього неприйняття товару до повернення Продавцем Продавець не несе відповідальності за збереження й повернення товару перевізником Покупцю.

До того ж, Продавець гарантує, що про відмову прийняти товар повідомить Покупця протягом 2 (двох) робочих днів за вказаними Покупцем реквізитами під час реєстрації на сайті або оформлення замовлення без реєстрації.

7.13. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару поштовим переказом або шляхом перерахування на банківську картку (картка повинна бути емітована на території України; валюта картки — гривня). Спосіб повинен бути зазначений у відповідному полі заяви на повернення Товару.

 

8. Гарантійні зобов’язання

8.1. Гарантійний термін на Товари встановлюється виробником і вказується на етикетці або на ярлику.

8.2. Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

 

9. Відповідальність

9.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів, придбаних в Інтернет-магазині.

9.2. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем.

9.3. Продавець не несе ніякої відповідальності за висловлювання та думки Відвідувачів/Покупців Сайту, залишені як коментарі або огляди.

9.4. Продавець не несе відповідальності за шкоду, збитки або витрати (реальні або можливі), що виникли у зв’язку з цим Сайтом, його використанням або неможливістю використання.

9.5. Продавець не несе відповідальності за втрату Користувачем/Покупцем можливості доступу до свого облікового запису — облікового запису на Сайті (втрату логіна, пароля, іншої інформації).

9.6. З метою вищезазначеного адміністрація Інтернет-магазину залишає за собою право видаляти розміщену на Сайті інформацію і робити технічні та юридичні заходи для припинення доступу до Інтернет-магазину користувачів/Покупців, що створюють проблеми у використанні Інтернет-магазину іншими Відвідувачами/Покупцями, або Відвідувачів/Покупців, які порушують вимоги Угоди.

9.7. Продавець не несе відповідальності за:

  • затримки або збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок непереборної сили, а також будь-якого випадку неполадок в телекомунікаційних, комп’ютерних, електричних та інших суміжних системах;
  • дії систем переказів, банків, платіжних систем і за затримки, пов’язані з їх роботою;
  • належне функціонування Сайту в разі, якщо Відвідувач/Покупець не має необхідних технічних засобів для його використання, а також не несе ніяких зобов’язань по забезпеченню користувачів такими засобами.

9.8. Продавець не несе відповідальності за збереження товару, що повертається Покупцем і не доставленого Продавцю перевізником.

9.9. Продавець не несе відповідальності за товар, не прийнятий Продавцем до повернення від перевізника у зв’язку з недотриманням Покупцем умов цієї Угоди.

 

10. Конфіденційність і захист інформації

10.1. Персональні дані Користувача/Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних».

10.2. Персональні дані Покупців зберігаються в базі даних Продавця за адресою: 49101, Україна, м Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 6. Особисті дані збираються виключно з метою дотримання вимог, що діють в сфері регулювання податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та відносин у сфері реклами.

10.3. Приєднуючись до даного договору, покупець погоджується із Політикою конфіденційності розміщеної на сайті, а також дає дозвіл на використання своїх персональних даних, наданих Продавцю при реєстрації на сайті та/або оформленні замовлення на сайті без реєстрації.

10.4. Продавець використовує персональні дані Користувача/Покупця:

  • для реєстрації Користувача на Сайті;
  • для виконання своїх зобов’язань перед Користувачем/Покупцем;
  • для оцінки та аналізу роботи Сайту;
  • для визначення переможця в акціях, що проводяться Продавцем;
  • для просування Продавцем товарів та послуг.

 

10.5. Продавець має право відправляти інформаційні, включно з рекламними повідомлення, на електронну пошту та мобільний телефон Користувача/Покупця з його згоди. Користувач/Покупець має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації без пояснення причин відмови. Сервісні повідомлення, що інформують Користувача/Покупця про замовлення та етапах його обробки, відправляються автоматично й не можуть бути відхилені Користувачем/Покупцем.

10.6. Продавець отримує інформацію про IP-адресу відвідувача Сайту. Дана інформація не використовується для встановлення особистості відвідувача.

10.7. Продавець не несе відповідальності за відомості, надані Користувачем/Покупцем на Сайті в загальнодоступній формі.

10.8. Продавець має право здійснювати записи телефонних розмов з Користувачем/Покупцем. При цьому Продавець зобов’язується: запобігати спробам несанкціонованого доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, і/або передачу її третім особам, які безпосередньо не пов’язані зі здійсненням Замовлень, відповідно до Закону України від 02.10.1992 року № 2657-XII «Про інформацію».

 

11. Термін дії Публічного договору

11.1. Дійсний Публічний договір вступає в силу з моменту його акцепту Відвідувачем Сайту/Покупцем і діє до моменту відкликання акцепту Публічного договору.        

 

12. Додаткові умови

12.1. Продавець має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов’язки, що випливають з його відносин з Покупцем, третім особам.

12.2. Інтернет-магазин і сервіси, які надаються, можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні внаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.

12.3. До відносин між Користувачем/Покупцем і Продавцем застосовуються положення законодавства України.

12.4. У разі виникнення питань і претензій з боку Користувача/Покупця він повинен звернутися до Продавця по телефону або іншим доступним способом. Усі виникаючі суперечки сторони будуть намагатися вирішити шляхом переговорів, у разі недосягнення угоди спір буде переданий на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства України.

12.5. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.