Відповіді на запитання (FAQ)

Як здійснити замовлення на сайті?

Щоб здійснити замовлення, необхідно додати товари до Кошика. Для цього в Каталозі потрібно перейти до розділу, який вас цікавить, вибрати товар і натиснути на кнопку «До кошика».


Як додати товар до обраного?

Якщо певний товар вас зацікавив, але ви не готові його придбати одразу, можна додати товар до Списку бажань, натиснувши на сердечко в правому верхньому куті картки товару. Цей список можна поглянути в особистому кабінеті. Такий функціонал доступний тільки для зареєстрованих користувачів. 


Коли всі необхідні товари будуть додані до Кошика, можна перейти до нього (у правому верхньому куті).


Як видалити товари з кошика?

У Кошику можна змінити кількість товарів, видалити помилково додані товари.


Якщо ви маєте промокод, вкажіть його в рядку «Промокод» та натисніть кнопку «Застосувати».

Потім можна перейти безпосередньо до оформлення замовлення:

  • вказати місто;

  • обрати спосіб доставки;

  • вказати номер телефона;

  • ПІБ;

  • E-mail;

  • обрати спосіб оплати.

Для завершення необхідно натиснути кнопку «Оформити замовлення».

Після цього на вказаний вами номер телефона надійде підтвердження того, що замовлення прийняте (як SMS або у Viber). 

Також ми надішлемо листа на ваш E-mail з деталями замовлення: список замовлених товарів та способи оплати й доставки. 


Особистий кабінет на EVA.UA

1. Як зареєструватися з комп’ютера?

Щоб зареєструватися на сайті, натисніть кнопку «Вхід» у правому верхньому куті.


Після цього з’явиться вікно, у якому необхідно вказати ваш номер телефона й натиснути кнопку «Отримати SMS». 

Якщо ви вже є учасником програми «EVA МОЗАЇКА», необхідно вказати номер телефона, за яким закріплена картка, щоб переглядати в особистому кабінеті кількість накопичених бонусів та історію купівель.



На вказаний номер телефона надійде SMS із шестизначним кодом, який потрібно буде ввести в спеціальне поле.

Після цього необхідно вказати ім’я та адресу електронної пошти й натиснути кнопку «Зберегти».



Вкажіть ваші дані, щоб надалі під час оформлення замовлення вони автоматично підтягувалися у форму замовлення.

Також в особистому кабінеті можна вказати бажані спосіб доставки та адресу.




1. Як зареєструватися зі смартфону

Щоб зареєструватися на сайті, натисніть кнопку "Меню" у лівому верхньому куті.


Пролисніть меню вниз та натисніть кнопку «Вхід».


Після цього з’явиться вікно, у якому необхідно вказати ваш номер телефона й натиснути кнопку «Отримати SMS». 

Якщо ви вже є учасником програми «EVA МОЗАЇКА», необхідно вказати номер телефона, за яким закріплена картка, щоб переглядати в особистому кабінеті кількість накопичених бонусів та історію купівель.



На вказаний номер телефона надійде SMS із шестизначним кодом, який потрібно буде ввести в спеціальне поле.


Після цього необхідно вказати ім’я та адресу електронної пошти й натиснути кнопку «Зберегти».


натиснувши на кнопку "Додати дані", ви можете додати дані та натиснути на кнопку "Зберегти зміни", щоб надалі під час оформлення замовлення вони автоматично підтягувалися у форму замовлення.


2. Для чого потрібна реєстрація на сайті?

Реєстрація на сайті дасть вам змогу переглядати історію купівель, відстежувати замовлення, додавати товари в список бажань, переглядати кількість накопичених бонусів на картці "EVA МОЗАЇКА".

Промокоди

1. Як отримати промокод?

Промокод може надійти на ваш e-mail чи в Viber на номер телефону, який ви зазначаєте, коли здійснюєте замовлення на EVA.UA або вказуєте під час реєстрації в особистому кабінеті.


2. Як використати промокод?

Спочатку необхідно додати товар до кошика.

Перейдіть у кошик, у спеціальному полі «ПРОМОКОД», внесіть свій промокод та натисніть кнопку «Застосувати».


Здійснивши ці дії, ви побачите розмір знижки в кошику:


Після цього ви можете продовжити оформлення замовлення:


3. Умови використання промокоду

Умови використання промокоду зазначаються в тексті електронного листа/повідомлення з промокодом або на сайті за посиланням з такого листа/повідомлення. Промокод не застосовується до товарів, що беруть участь в інших акціях, зокрема в акціях 1=2, 1+1=3, 2=4, 3=6 і зі знижкою на другу одиницю (наприклад, −50% на другу одиницю товару).

Якщо під час введення промокоду з’являється надпис: «Промокод уже був використаний», — це означає, що цей промокод можна використовувати обмежену кількість разів і цей промокод уже був використаний раніше.

Промокод вважається використаним після того, як ви ввели його в поле та оформили з ним замовлення. Якщо ввести промокод у поле, але скасувати його застосування, то він не вважатиметься використаним.

Повернення замовлення

Як повернути товар?

Повернення здійснюється Новою поштою за рахунок відправника. Необхідно разом із товаром покласти до коробки власноруч заповнену та підписану заяву. Завантажити шаблон заяви можна тут. Обов'язково заповніть усі порожні поля: чек, видаткову накладну. Адреса для повернення: 1) Юр. особа: ТОВ "РУШ" Код ЄДРПОУ 32007740. 2) Отримувач: Коваленко Марина Юріївна, (+380 800 30 37 00). Вид доставки: Склад — Склад. Адреса відділення: м. Бровари, відділення №1 (вул. Олега Онікієнка (раніше Кутузова), 125.

Подивитися зразок заповнення заяви можна тут


Якщо товар був отриманий у точці видачі магазину EVA, він може бути повернений у тій самій точці видачі, у якій був отриманий. Обов’язковою є наявність необхідних документів (заповнена заява про повернення товару, фіскальний чек / товарна накладна).

У разі відправлення товару через точку видачі EVA.UA покупець не сплачує послуги доставки.


Які умови повернення?

EVA приймає повернення товару належної якості протягом 14 днів (не враховуючи дня купівлі) відповідно до вимог ст. 9–12 та 13 Закону України «Про захист прав споживачів». EVA повертає грошові кошти*, сплачені за придбаний товар, на банківський рахунок Покупця (платіжну картку Покупця) або грошовим переказом через ПАТ «Укрпошта».

*Повернення грошових коштів, що сплачені за товар, здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та заяви про його повернення. Перелік товарів, що не підлягають обміну / поверненню: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF


Яка процедура повернення товару, отриманого в точці видачі магазину EVA?

Товар, отриманий у точці видачі, можна повернути тільки в ту саму точку видачі. У разі, якщо замовлення було видано на іншій точці видачі, касир перенаправляє покупця в точку видачі, у якій було отримане замовлення.

Клієнт надає товари належної якості й заповнює заяву на повернення на спеціальному бланку з обов’язковим зазначенням контактних даних клієнта й номера банківської платіжної картки для зарахування коштів. Якщо клієнт не готовий вказати свої контактні дані та номер картки для зарахування коштів у заяві, або не має банківської картки, то повернути товар через точку видачі замовлень магазину EVA неможливо. У цьому разі єдиний варіант для повернення коштів — відправити повернення посилкою через відділення Нової пошти (див. Відповідний пункт в інструкції). Під час приймання повернення в точці видачі замовлень касир видає покупцеві документ про приймання повернення в магазині, і далі, у термін до 30 календарних днів, на зазначену в заяві картку, заходить сума коштів за цим поверненням.

Як скористатися акціями 1=2, 1+1=3?

Акція 1=2. Я додав 1 товар у замовлення, другий товар автоматично додасться до мого кошика?

Необхідно додати до кошика 2 або більше одиниць товару, щоб отримати кожен другий у подарунок*

*Подарунком називаємо придбання другого товару найменшої вартості за ціною 0,1 грн з ПДВ за умови купівлі двох товарів в одному замовленні.


Акція 1+1= 3. Я додав 2 товари в замовлення, третій товар автоматично додасться до мого кошика?

Необхідно додати до кошика 3 або більше одиниць товару, щоб отримати кожну третю в подарунок*

*Подарунком називаємо придбання третього товару найменшої вартості за ціною 0,1 грн з ПДВ за умови купівлі трьох товарів в одному замовленні.


Як зрозуміти, які ще товари беруть участь в акції?

Перелік усіх акцій, які діють в інтернет-магазині й у мережі магазинів EVA, можна побачити в розділі «Акції».


Якщо товар бере участь в акції, то на фотографії розміщено відповідне позначення.


Щоб побачити всі товари, які беруть участь у цій акції, натисніть на кнопку «Деталі», і далі — «Усі товари в акції».


Що таке «подарунок у кошику»?

Бачу в кошику якийсь товар за ціною 0,1 грн, що це?

Ми періодично проводимо акції, у яких даруємо нашим клієнтам пробники або мініверсії продуктів за ціною 0,1 грн. Якщо ви побачили такий товар у кошику, але не хочете його отримувати, то просто видаліть його.


Як отримати ще один подарунок?

Подарунок може бути тільки один. Можливості збільшити кількість подарунків у кошику немає.

Бонуси, програма лояльності

Що таке EVA Мозаїка?

Це програма для постійних покупців лінії магазинів EVA та інтернет-магазину EVA.UA. Її учасники за купівлю товарів в EVA накопичують бонуси,які можуть використовувати для нових купівель. Офіційні правила.


Що таке бонуси EVA?

Бонуси — це умовні одиниці, які нараховуються на бонусну картку після покупок визначених товарів в лінії магазинів EVA або на EVA.UA*. Тобто, це віртуальні гроші, якими можна розраховуватися під час купівлі будь-яких товарів (крім подарункових сертифікатів) в лінії магазинів EVA. Бонуси не мають готівкового вираження і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.

*Наразі немає технічної можливості використовувати накопичені бонуси під час оплати замовлень на EVA.UA.


Що таке Гаманець EVA?

Послуга дає вам змогу накопичувати дрібну решту (у сумі до 9 грн 99 коп. за кожну купівлю) на рахунку картки EVA Мозаїка, яку надалі можна використати лише під час здійснення купівель у магазинах EVA.

Ви можете накопичувати дрібну решту під час здійснення купівель у будь-якому магазині EVA, якщо на цю мить наявна готівкова решта в сумі до 9 грн 99 коп. Ви можете увімкнути послугу автоматичного перерахування коштів на рахунок на сайті https://mozayka.com.ua. У такому разі готівкова решта буде автоматично перераховуватися на ваш рахунок. Увімкнення послуги автоматичного зарахування коштів доступне лише для зареєстрованих користувачів картки програми лояльності EVA Мозаїка.

Якщо автоматичне зарахування не буде увімкнене, дайте касирові картку EVA Мозаїка та попередьте про своє бажання зарахувати решту на віртуальний рахунок.


Що таке тимчасові бонуси?

Це бонуси, які клієнт отримує за участь у певних бонусних акціях. У них можуть бути індивідуальні термін використання, сума накопичення, умови списання.


Як отримати бонуси?

Бонуси на Картку нараховуються з моменту першої купівлі з використанням Картки в магазинах лінії EVA. Бонуси нараховуються в режимі онлайн відповідно до Персональних пропозицій.


Скільки коштує бонус?

1 бонус дорівнює 1 копійці економії.


Як списати бонуси?

Бонуси списуються під час оплати ними товару на касі в магазинах EVA. Бонуси можна списувати тільки на покупку товарів в оффлайн-торгових точках EVA.


Я зробив замовлення, але не отримав за нього бонуси. Що робити?

Для з’ясування обставин і виправлення ситуації зверніться, будь ласка, за номером Гарячої лінії: 0 800 303 700. (Усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Графік роботи контактного центра: щоденно з 08:00 до 21:00).


Який термін зберігання бонусів на карті?

Бонуси дійсні для списання протягом 180 днів. Усі бонуси, не використані учасником протягом цього терміну, анулюються оператором. Списання бонусів відбувається в хронологічному порядку, починаючи із самих ранніх. Термін дії бонусів можна перевірити, звернувшись на гарячу лінію.

Кешбек

Що таке кешбек?

% кешбека — це % від суми купівлі, який нараховується клієнту бонусами на картку лояльності.

% кешбека встановлюється для кожної акції індивідуально.


Як отримати кешбек?

Нарахування кешбеку відбувається за купівлю товарів, що беруть участь в акції «Кешбек». Такі товари позначені в магазинах спеціальними цінниками.

Нарахування кешбеку за умовами акції можливе не більш як 1 раз за період дії цієї акції. Наприклад, діє акція на шампуні (06.11–08.11), а також є акція на туші (06.11–08.11). У такому разі клієнт може здійснити не більше 2 акційних чеків з отриманням кешбеку в цей період (06.11–08.11): не більше 1 акційного чека із шампунями, не більше 1 акційного чека з тушами.

Нарахування кешбеку можливе не більш як на 6 однакових товарів в одному чеку.


Як списати кешбек?

На сайті інтернет-магазину EVA.UA немає можливості оплати бонусами, нарахованими за умовами кешбеку. Списання можливе під час купівлі товарів у мережах роздрібної торгівлі магазинів EVA (офлайн).

Списання бонусів, нарахованих за умовами кешбеку, буде можливим на наступний день після їхнього нарахування. Списання та нарахування кешбеку в одній транзакції неможливе.

Що таке EVA BOT? Що він уміє?

Це чат-бот, який можна встановити в Viber для того, щоб користуватися таким функціоналом:

  • отримання віртуальної бонусної картки (відбувається під час реєстрації в боті; якщо за номером немає картки, видається автоматично);
  • реєстрація картки (внесення імені, дати народження і статі — мінімальні поля, щоб дозволити списання);
  • сканування картки на касі для списання/нарахування бонусів;
  • перегляд інформації по картці: бонуси, особиста інформація, можливість заблокувати бонусну картку в разі втрати;
  • акції;
  • історія купівель;
  • благодійність;
  • пошук найближчого магазину.

Щоб встановити EVA BOT, необхідно перейти за посиланням https://eva.ua/eva-bot/, просканувати QR-код або натиснути на кнопку «Встановити EVA BOT».

Як працює функція «Натякни»?

Якщо ви хочете отримати товар у подарунок, ви можете натякнути про це, надіславши листа на електронну пошту.
Для цього натисніть на кнопку «Натякнути».

На комп’ютері:

На смартфоні:

Далі заповніть форму.
Вкажіть ваше ім’я, ім’я одержувача й адресу його електронної пошти.
Зверніть увагу! Поле «ім'я» не є обов'язковим до заповнення. Якщо ви хочете зробити натяк анонімним - залишіть це поле порожнім.
Використовуйте тільки кирилицю для заповнення поля «Ваше ім‘я» та «Ім‘я отримувача».
Натисніть на кнопку «Відправити».
Відправити «Натяк» на одну й ту саму адресу можна 1 раз на годину.

Лист, який отримає адресат, буде виглядати так:

Подарункові сертифікати

Що таке подарунковий сертифікат?

Подарунковий сертифікат — еквівалент грошової суми (50, 100, 250, 300 і 500 гривень).

Подарунковий сертифікат є підтвердженням внесення авансового платежу та дає його власнику право на придбання товару в лінії магазинів EVA на суму, еквівалентну номіналу подарункового сертифіката, у межах терміну його дії.

Як придбати сертифікат?

Подарунковий сертифікат можна придбати в кожному з магазинів мережі EVA.

Як скористатися сертифікатом?

Використати подарунковий сертифікат можна тільки в лінії магазинів EVA. Оплатити покупки за допомогою сертифікату на сайті інтернет-магазину EVA.UA і в точках видачі замовлень наразі неможливо.

Офіційні правила
Картка «Пакунок малюка»

Що таке картка «Пакунок малюка»?

«Пакунок малюка» є одноразовою, безоплатною, безповоротною, адресною соціальною допомогою сім’ям, у яких народилася дитина.

Тепер батьки отримують спеціальну картку, коштами з якої можна розплатитися в певних магазинах на певні групи товарів. Сума компенсації становить 5000 грн, або «не менше трьох прожиткових мінімумів для дітей до 6 років».

Як скористатися карткою «Пакунок малюка»?

Скористатися карткою можна:

  • у всіх оффлайн магазинах EVA;
  • у магазинах формату EVA-beauty (Дніпро, Чернігів);
  • в «Автолавці».